Blogia
drukslet

De vrouw van jou dromen wil er mee stoppen

 

35 jaar wachten en opeens komt zij uit het niets via internet om mijn hart te winnen. Naar aanleiding van de duizenden berichtjes die wij met elkaar wisselden concludeerden wij dat wij echt bij elkaar hoorden. Het kon niet anders, niemand anders kon bestaan op deze planeet waar ik zo goed afgestemd mee was. Haar gedachten waren de mijn, haar gevoelens waren ook de mijne. Ik kreeg hoofdpijn op momenten waar zij ook hoofdpijn had, ik voelde me alleen op momenten waar zij ook zich alleen voelde. Op een dag kon ik me niet meer zo blij voelen omdat ik niet bij haar was, dus ik dacht ik geef haar een leuke verrassing. Ik naam een vliegtuig en vloog naar haar toe. Ze had mij totaal niet verwacht en ze vond het ook niet leuk dat ik zomaar ineens voor haar stond.

Zij was ook van plan om te reizen 3 dagen later. Ze belde me op om me te vertellen dat ze mij niet zag zitten voor een serieuze relatie.

0 comentarios